Utrinki iz razširjenega programa
Na naši šoli že vrsto let poteka razširjen program, ki se je izkazal kot pomemben del izobraževalnega procesa. V okviru razširjenega programa želimo učencem omogočiti bogato izbiro dejavnosti, ki dopolnjujejo učni proces in spodbujajo celostni razvoj veščin, talentov in interesov naših učencev. Dejavnosti ves čas razvijamo in prilagajamo potrebam učencev, pri čemer se osredotočamo na kakovost, inovativnost in strokovno izvedbo.
Popoldanske izbirne dejavnosti razširjenega programa nudijo pestre, zanimive in ustvarjalne aktivnosti, ki so namenjene krepitvi socialnih in komunikacijskih veščin, spodbujanju sodelovanja v skupini, sprejemanja odgovornosti, razvijanja vztrajnosti ter kreativnega razmišljanja.
Dejavnosti so uravnotežene in celostno podpirajo razvoj učencev na različnih področjih:
Gibanje in zdravje za dobro telesno in duševno počutje
Pri dejavnosti Otroška zumba se učenci in učenke od 1. do 5. razreda ob različnih ritmih razgibajo ter se učijo novih plesnih koreografij. So tudi ustvarjalni, saj tudi sami sestavljajo svoje koreografije in se ob tem zelo zabavajo. Učenci izboljšujejo koordinacijo ter gibalne sposobnosti. Učenci na pozitiven način sproščajo svojo energijo. Premagujejo tremo pred vrstniki in s tem tudi pridobivajo na samozavesti. Pravljična joga učence spodbuja k oblikovanju pozitivnega odnosa do gibanja, spoštljivega odnosa do sebe in svojih vrstnikov. Vadba omogoča učencem izboljšanje motorike in prožnosti telesa, razvijanje sposobnosti koncentracije ter koordinacije gibov. Učenci spoznavajo različne tehnike sproščanja s pomočjo dihalnih vaj ter spoznavajo osnovne jogijske elemente. Vključujejo se v igro, ki spodbuja in razvija njihove gibalne spretnosti, ravnotežje. S preprostimi vajami, igrami razvijajo čuječnost ter medsebojno sodelovanje. Izbirna dejavnost Mini Masterchef učencem omogoča ustrezno motivacijo pri razvijanju samostojnosti, iznajdljivosti, kreativnosti ob pripravi različnih jedi. Pri učencih spodbujamo čut za odgovornost, oblikovanje ustrezne kulture prehranjevanja, pozitivnega odnosa do hrane ter zavedanje o pomenu uravnotežene prehrane. Pri dejavnosti Prva pomoč in pokončna drža ter Varno življenje izvajamo vaje, kako moramo ravnati v šoli v primeru elementarne nesreče. Poznamo evakuacijske poti in zbirna mesta. Vemo, na koga se moramo obrniti, če opazimo, da je z nekom kaj narobe. Verjamemo, da so takšne vaje koristne in da jih nikoli ni preveč.Gibalne igre
Nogomet
Pilates
Otroška zumba
Otroška zumba
Pravljična joga
Pravljična joga
Mali atleti
Žogarija
Razmigaj se
Kuharski šef
Mini masterchef
Mini masterchef
Prva pomoč in pokončna drža, varno življenje
Prva pomoč in pokončna drža, varno življenje
Kultura in državljanska vzgoja
Pri dejavnosti Angleško gledališče se učenci od 2. do 4. razreda učijo gledališke igre v angleškem jeziku. Izberemo zgodbo na katero bomo uprizorili igro. Letos je to Little Red Riding Hood (Rdeča Kapica). Besedilo, ki so se ga učenci naučili je prilagojeno njihovemu znanju angleščine. Vsak ima svojo vlogo. Učenci so si tudi izdelali pripomočke in rekvizite ter ustvarili sceno. Učenci pridobivajo na samozavesti ob nastopanju. Utrjujejo znanje angleškega jezika in so ustvarjalni. Učijo se tudi medsebojne komunikacije ter sodelovanja, saj se morajo dogovarjati o nalogah vsakega posameznika. Pri izbirni dejavnosti Španščina učenci razvijajo sposobnosti tako na področju razumevanja kot tudi na področju izražanja. Sestavni del učenja španščine je tudi uporaba interaktivnih vaj. V začetnem obdobju učenje poteka predvsem preko usvajanja novega besedišča s pomočjo jezikovnih iger, saj se tako učenci na sproščen način seznanijo z osnovami španskega jezika. Pri Plesnih uricah na različne načine razvijamo plesnost. Z učenkami sem po skupinah sestavljala plesno koreografijo. Razvijale so ritem, različne nivoje gibanja in gibalne elemente: prostor, čas, energijo in težnost. Skozi plesno ustvarjanje so lahko izrazila svoja čustva. Učenci so si razvijali ritem, plesnost, ravnotežje in zavedanje prostora. S pomočjo rekvizitov so krepili vizualni, glasbeni in gibalni spomin. Različne plesne igre s trakovi, so učence spodbudile k razvijanju koordinacije gibanja celega telesa. Pri dejavnosti Ustvarjalni likovni krožek učenci utrjujejo poznavanje različnih risarskih in slikarskih tehnik (svinčnik, oglje, tuš, pasteli …). Razvijajo pozitiven odnos do kulturne dediščine. Preizkušajo različne likovne tehnike ter spoznavajo likovne simbole slovenske kulturne dediščine. Učenci pri dejavnosti Učilnica reciklaže razvijajo ročne spretnosti in domišljijo, preoblikujejo tekstil v uporabne predmete, krepijo kreativno razmišljanje in eksperimentiranje pri ustvarjanju. Seznanjajo se z možnostjo različnega kombiniranja materialov, recikliranja in razvijanja ročnih spretnosti. Pri dejavnosti Igrajmo se z glino učenci krepijo in razvijajo neposredne zaznavno-doživljajske sposobnosti, ročne spretnosti, estetske izkušnje, interese, predstave, domišljijo, ustvarjalnost ter inovativnost. Spoznavajo likovne pojme, ki so povezani s kiparstvom. Z gnetenjem gline oblikujejo kiparski volumen, spoznavajo značilnosti gline in pripomočke za oblikovanje. Letos nas je obiskal umetnik oblikovanja z glino, g. Janko Roj in z nami delil dragocene izkušnje.Angleško gledališče
Angleško gledališče
Španščina
Španščina
Juhu, Berti ist da
Plesne urice
Plesne urice
Čarobnost ročnih spretnosti
Ustvarjaj kot umetnik
Šivajmo
Ustvarjalni likovni krožek
Ustvarjalni likovni krožek
Učilnica reciklaže
Učilnica reciklaže
Igrajmo se z glino
Igrajmo se z glino
Mladi modni oblikovalci
Učenje učenja
Pri izbirni dejavnosti Mali ekologi razvijamo (samo)spoštovanje, (samo)zaupanje ter čut za odgovornost do narave, živali in okolja v katerem živimo. Učenci spoznavajo vplive onesnaževanja na naše okolje, opazujejo naravo, spremljajo rast in razvoj rastlin ter spoznavajo živali v različnih naravnih okoljih. Pri dejavnosti vključujemo različne postopke izdelave predmetov iz naravnih ali že uporabljenih materialov (listje, storži, les, tulci, blago, oblačila …). Razvijamo samostojnost, iznajdljivost, kreativnost. Pri dejavnosti Mladi znanstvenik odkriva učenci na sproščen in poučen način spoznavajo, raziskujejo in razvijajo zavedanje o pomenu naših odločitev ter ravnanja na okolje. Razvijajo sodelovalno in skupinsko delo. Učenci skozi različne tematike in poskuse odkrivajo svet naravoslovja ter spoznavajo ozadje izvedenih poskusov. Pri dejavnosti Si za partijo šaha učenci razvijajo osnovno šahovsko izobraženost. Pridobivajo veščine kritičnega mišljenja, načrtovanja, izbiranja, vrednotenja in odločanja. Z igranjem šaha krepijo različne načine mišljenja: z vajami iz kombiniranja in miselnimi postopki ocenjevanja, načrtovanja, izbiranja, vrednotenja in odločanja v šahu.Pravljični svet
Mali ekologi
Mali ekologi
Matematične urice
Mladi raziskovalec
Mladi raziskovalec
Male sive celice
Živali in jaz
Raziskujem svet in naš planet
Si za partijo šaha?
Si za partijo šaha?