- Seznam interesnih dejavnosti
- Astronomija
- Bobnarski krožek
- Bralna značka
- Folklora
- Gledališki krožek
- Humanitarni krožek
- Likovni krožek
- Literarna delavnica
- Lutkovni krožek
- Mala odbojka za 4.- 6. razred
- Male sive celice
- Naravoslovni krožek
- Plesni krožek
- Pravljični krožek
- Radijski krožek
- Robotika
- Šolski časopis
- Vesela šola
- Vrtiljak glasov in črk
- Vrtnarski krožek
- Zgodovinski krožek
Ure interesnih dejavnosti se izvajajo v okviru Poskusa Uvajanje tujega jezika v obveznem programu in preizkušanje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli in v skladu s Kurikularnim dokumentom, ki opredeljuje področja, cilje in dejavnosti razširjenega programa.
Izvajale se bodo interesne dejavnosti, na katere bo prijavljenih vsaj 5 učencev.
Dejavnost | Razred | Učitelj |
Joga | 6.–9. | A. Mirkanović |
Žoga je okrogla | 6.–9. | G. Kolednik |
Znam se sprostiti | 6.–9. | D. Jurkušek |
Mladi planinci | 1.–9. | A. Josipović Mašek |
Jaz, udeleženec v prometu | 6.–9. | M. Cafuta |
Glasbena pravljica | 4.–6. | K. Pori |
Šolski band | 5.–9. | K. Pori |
MPZ | 6.–9. | K. Pori |
Radio Čufko | 4.–9. | V. Domajnko |
Diabetes | 6.–9. | D. Jurkušek |
Fotografski krožek | 6.–9. | J. Lešnik Švajger |
Gledališko ustvarjanje | 6.–9. | L. Kolarić |
Filmska vzgoja | 6.–9. | J. Lešnik Švajger |
Likovna ustvarjalnica | 4.–6. | J. Lešnik Švajger |
Likovni krožek | 7.–9. | J. Lešnik Švajger |
Širim svoje znanje in tekmujem GEO | 6.–9. | B. Jus |
Širim svoje znanje in tekmujem MAT | 6.–9. | A. Korenjak |
Širim svoje znanje in tekmujem SLO | 6.–9. | N. Klis |
Širim svoje znanje in tekmujem FIZ | 8.–9. | M. Vizovišek |
Širim svoje znanje in tekmujem BIO | 8.–9. | D. Cuder |
Širim svoje znanje in tekmujem ANG | 8.–9. | M. Ajdič |
Širim svoje znanje in tekmujem ZGO | 8.–9. | B. Vorih |
Radovedni naravoslovci | 8.–9. | T. Steineker |
SOS MAT | 6.–9. | A. Korenjak |
SOS ANG | 8.–9. | S. K. Berčič |
SOS SLO | 6.–9. | N. Tomašič |
SOS FIZ | 8.–9. | M. Vizovišek |
Nemščina za več | 7.–9. | R. Reibenschuh |
Vesela šola | 6.–9. | M. Lorber |
Robotika | 5.–9. | D. Šic |
Naredi sam | 5.–9. | D. Šic |
Šolska skupnost | 1.–9. | A. Lješnjak |
Šolski parlament | 6.–9. | D. Cuder |
Strategije učenja | 6.–7. | V. Ferenc |
Odraščam | 6.–9. | Ž. Jus |
Psihološke urice | 6.–9. | V. Vuk |
Moja super moč – reševanje konfliktov | 6.–9. | V. Vuk |
Vabljeni ste vsi učenci od 6. do 9. razreda, ki ste pri astronomskem krožku že sodelovali in ostali, ki vas zanima orientacija, zgradba planetov, zvezd in drugih vesoljskih teles,…
Interesna dejavnost “FOLKLORA” je namenjena učencem od 2. do 5. razreda. Otroci se bodo učili enostavnejše folklorne plese ter prepevali otroške ljudske pesmi. Igrali se bodo stare otroške in pastirske igre ter uživali v spoznavanju narodnih noš in naše kulturne dediščine.
Petje, ples in igra so za otroški razvoj izjemno pomembni, saj se otroci pri slednjih sprostijo in krepijo svojo samopodobo. Prav tako spontano urijo svoj spomin. Izboljšujejo svoje kognitivno, čustveno, socialno in fizično stanje.
Pri interesni dejavnosti se bodo naučili sklop iger, pesmi in plesov, ki jih bodo povezali v program za nastopanje ob različnih priložnostih.
Gledališki krožek se izvaja projektno. Vključeni so učenci od 6. razreda dalje. Učenci se učijo nastopanja, seznanijo se s prvinami gledališke igre, končni cilj pa je predstava. Pri delu sodelujemo s strokovnjaki.
HUMANITARNI KROŽEK
Interesna dejavnost je namenjena učencem od 4. – 9. razreda.
V okviru krožka bodo učenci ozaveščali vrednote kot so: solidarnost, strpnost, spoštovanje, odgovornost. Preko različnih dobrodelnih dejavnosti bodo učenci sodelovali med seboj in z zunanjimi humanitarnimi organizacijami.
Likovni krožek (6. – 9.razreda)
Likovni krožek se bo izvajal projektno.
Cilj interesne dejavnosti je spodbujanje ustvarjalnosti pri učencih, ki jih veseli likovno izražanje in kreativnost. Spoznali in ustvarjali bomo z različnimi likovnimi tehnikami ter se seznanili z vsemi področji likovnega ustvarjanja.
Ustvarjali bomo:
• scensko dekoracijo za šolske prireditve,
• oblikovali iz različnih novih in odpadnih materialov,
• kiparili z glino,
• slikali z akrilnimi barvami,
• risali z barvnim tušem
• oblikovali fotografije z rač. programom
Vsi, ki se boste prijavili boste pravočasno obveščeni kdaj in kje se bo krožek odvijal.
Učenci od 6. do 9. razreda ustvarjajo lastne pesmi, ki jih ob koncu leta objavijo v literarnem zborniku. Ob izidu svoje pesmi predstavijo na literarnem večeru, kamor so vabljeni starši in drugi gostje.
Lutkarstvo je ena najstarejših oblik človekovega ustvarjalnega izražanja. Združuje likovno ustvarjalnost, gibalno spretnost, besedno in glasbeno umetnost. Lutkovni krožek je namenjen učencem od 2. do 5. razreda. Skupaj bomo izbrali zgodbo, spoznavali in izdelali lutke in sceno ter pripravili predstavo. Ob koncu bomo pokukali še v “pravo” lutkovno gledališče, kjer nam bodo razkrili vse skrivnosti lutkovnega odra. Če želite vstopiti v čarobni svet lutk se nam pridružite vsak petek ob 7.40.
Namenjeno 2. VIO (4. – 6. razred)
Število ur: 35 -1x tedensko
Opis dejavnosti: MINI IN MALA ODBOJKA ( učenke)
Osnovni in razvojni cilji:
- Razvoj gibalnih (motoričnih ) sposobnosti brez žoge: – Vaje ohranjanja ravnotežja – Osnovna akrobatika – Osnovna atletska abeceda – ABC skočnosti – Vaje kordinacije dela zgornjih in spodnjih okončin – Različne štafetne in elementarne igre brez žoge
- različne igre z žogo ( z veliko, malo, mehko, trdo žogo)
- raznovrstna odbojkarska gibanja ob mreži in v polju
- postavitev za položaj za zgornji in spodnji odboj
- suvanje žoge nad seboj, naprej in v steno
- zgornji in spodnji odboj z odbijanjem žoge nad seboj in v paru
- spodnji servis
- sprejem servisa v smeri proti mreži
- igra 1:1
- napadalni udarec v normalnih in igralnih okoliščinah
- enojni blok
- igra v obrambi z uporabo različnih tehnik (enoročni, dvoročni sprejem, sun, rolling…)
- uspešno povezovanje odbojkarskih elementov v igri male odbojke “Žoga čez vrv” 2:2, 3:3, 4:4
- Poznati odbojkarska pravila, posebno značilnosti mini in male odbojke,
- spoštovanje soigralk, učitelja, nasprotnic in sodnikov.
Pri tej starostni skupini je pozornost posvečena učenju pravilne tehnike in taktike odbojkarske igre.
V okviru krožka se bomo predvsem pripravljali na tekmovanje Male sive celice. Tekmovanje se začne s predtekmovanji vse do finala na RTVS. Predtekmovanja potekajo v osmih regijah, praviloma na šolah, ki so v preteklem letu bile regijske zmagovalke. Ekipa praviloma tekmuje v kraju, ki leži geografsko najbližje naši osnovni šoli.
Krožek se bo izvajal po potrebi in sicer največ ur bo izvedenih v času pred tekmovanji. Vanj se lahko vključijo učenci iz 6., 7., 8. in 9. razreda, v vsaki ekipi je po en sedmošolec/sedmošolka, en osmošolec/osmošolka in en devetošolec/devetošolka. Učenci bodo razdeljeni v tri ekipe po trije učenci. Pripravljali se bomo iz petih knjig: MSC2 – MSC7 in veljavnih učbenikov, ter gradiv na njihovi spletni strani.
Za učence 1.,2. in 3. razredov.
Imaš interes do opazovanja pojavov v naravi, se želiš preizkusiti v eksperimentalnem delu, potem se nam pridruži. S krožkom pričnemo v četrtek, 27. 9. 2012 (od 13.50 – 14.40 ure). Dobimo se pred učilnico 1. a razreda.
Z vsakim razredom se bomo srečevali 2 x mesečno. O vsem boste sproti obveščeni.
Igra in ples že od nekdaj predstavljata v otrokovem življenju pomembno mesto. Plesna dejavnost na otroke deluje sproščujoče, povezuje jih s prijatelji, vrstniki, nudi jim zadovoljstvo, hkrati pa si razvijajo motorične in umske sposobnosti.
Plesni krožek je namenjen vsem učencem, ki želijo plesati ali se kakor koli obogatiti z novimi gibalnimi izkušnjami. Potekal bo v dveh skupinah: 1. do 3. razreda in od 4. do 6. razreda. Priprave na različne nastope bodo zagotovo zabavne, saj je namen našega druženja sproščanje ob dobri glasbi z zanimivimi plesnimi koraki in koreografijami, ki jih bomo nato predstavili svojim sošolcem in staršem.
Branje je potovanje
na barkah besed prek tišine.
Molčiš in poslušaš čenčanje
daljav in sveta iz bližine.
(Brina Štampe Žmavc)
Vabljeni v svet pravljic, kjer se bomo družili s princi in princeskami, škrati, vilami in drugimi pravljičnimi bitji, ki jih ne srečujemo vsak dan.
Pravljični krožek je namenjen učencem od 1. do 3. razreda. Ta interesna dejavnost je namenjena vsem, ki zraven tega, da radi poslušajo pravljice tudi radi ustvarjajo. Vsak teden bomo prebrali novo pravljico ter izdelali nekaj povezanega z njo.
Na radijskem krožku se vedno dogaja veliko zanimivih stvari… snemanje, intervjuji, pisanje člankov, vrtenje glasbe… Učenci šolskega radia “Čufko” pripravljajo mesečne oddaje in petkove glasbene odmore, kjer vrtijo glasbo po izboru učencev. V okviru krožka že drugo leto sodelujemo z radijem Slovenske gorice, kjer pripravimo dve samostojni 45-minutni oddaji. Šolski radio “Čufko” prijazno vabi vse zgovorne radijce, ki jih zanima novinarsko delo in tiste, ki jih veseli delo z računalnikom (vrtenje glasbe, montaža posnetih oddaj) …
Interesna dejavnost je namenjena predvsem učencem in učenkam od 6. do 9. razreda.
Pregledali bomo osnovne dele robotov in programiranje.
Sestavljali bomo robote zbirke Lego Mindstorms in jih programirali za opravljanje nalog.
Uleležili se bomo projekta FIRST® LEGO® League (FLL) in rešili svet.
Interesna dejavnost bo potekala predvidoma ob ponedeljkih, ob 14. uri.
Interesna dejavnost je namenjena učencem od 6. do 9. razreda. Učenci pod mentorstvom ustvarjajo publicistične članke o dogajanju na šoli in širše ter dvakrat v letu izdajo šolski časopis Čufarjev odmor.
Prebiranje veselošolskih tem učencem razširja njihovo splošno znanje, bogati njihov besedni zaklad; pridobivajo mnoga nova znanja in spoznanja, znanje o že poznanem pa poglabljajo in ga povezujejo z novimi vsebinami ter tako boljše razumejo tudi tisto, kar usvojijo pri pouku. Ob učenju osebnostno rastejo in se razvijajo v pozitivno naravnane osebe. Vesela šola je priložnost za skupno pridobivanje znanja, na drugačen način, za druženje s prijatelji in sklepanje novih poznanstev. Vsebine za tekmovanje so objavljene v revijah PIL in PIL – PLUS, prav tako pa na spletnih straneh. V mesecu marcu poteka šolsko tekmovanje, v mesecu aprilu pa državno. Učencem, ki dosežejo zlata priznanja, se jim le ta upoštevajo tako, kot se upoštevajo vsa druga zlata priznanja. Delo bo potekalo projektno, po dogovoru.
Razredi: 4. Število ur: 60
Vrtiljak glasov in črk je namenjen učencem 4. razredov, pri katerih se pojavljajo težave pri branju in pisanju. Svet glasov in črk spoznavamo na zanimiv način. S pomočjo glasovnih, besednih vaj in iger postanejo učenci pozorni na zapis in branje besed.
V vrtnarskem krožku si učenci privzgojijo pozitiven odnos do narave, pridobivajo občutek za urejeno okolico, naučijo se negovati okrasno cvetje in grmičevje, imajo priložnost pokazati svojo ustvarjalnost, spoznajo pomen nekaterih praznikov in njihov simbolni pomen. Uporabljajo naravne materiale, svoje delo znajo tudi estetsko ovrednotiti. Pridobivajo uporabna življenjska znanja in spretnosti.
Zgodovinski krožek je namenjen učencem 8. in 9. razredov. V krožku se bomo pripravljali na tekmovanje iz znanja zgodovine na temo: Podobe življenje ljudi v predmarčni dobi na Slovenskem.
Za dan in uro krožka se bomo dogovorili glede na prosti čas prijavljenih učencev.
Vsi, ki vas zanima življenje naših prednikov v 19. stoletju, vljudno vabljeni.
First Lego League – kvalifikacije
V soboto, 23. 1. 2016, smo se prvič udeležili festivala FIRST® LEGO® League, ki je letos potekal na tematiko »Pot smeti«. Festivala in tekmovanja so se udeležili Alen Stermecki, Andraž Polajnar, Chris Zerjavic, Luka Majer, Nejc Krajnc in Nikola Mihajlovski.
Tekmovanje je sestavljeno iz štirih delov: robotskega izziva, tehničnega intervjuja, predstavitve projekta in FLL vrednot.
Festivali FLL potekajo po celem svetu, sodeluje pa 26 tisoč ekip iz vsega sveta. Uvrstitev v finale slovenskega dela nam sicer ni uspela, bilo pa je poučno in zbavno.
Zahvaljujemo se Zavodu Super Glavce (FLL Slovenija) in podjetju MCA PRO d.o.o., ki so pripomogli k zagonu naše FLL ekipe.
Nekaj utrinkov si lahko ogledate v galeriji ali FB strani First Lego League Slovenija.
Več o projektu in našem delu lahko spremljate tudi na spletni strani naše ekipe.
Debatni turnir na naši šoli
V soboto, 5. 12. 2015, smo zelo uspešno izvedli 3. letošnji debatni turnir na temo medosebni odnosi. Udeležilo se ga je 44 ekip iz cele Slovenije in turnir trenutno velja za največji turnir, izveden v Sloveniji. Zmagala je ekipa iz OŠ Šempeter pri Gorici, druga je bila ekipa iz OŠ Domžale in tretje mesto je zasedla ponovno ekipa s Primorske. Naše Tarantele (Tinkara Drstvenšek, Gabriela Brodnjak, Ivana Kocutar) so bile 17., ekipa Čokoladno mleko (Pika Drstvenšek, Aljaž Poberžnik, Edin Žnidarič) pa 35.
Iskrene čestitke.
Geopardi gredo na državno tekmovanje
Danes, 18. 11. 2015, je na OŠ Olge Meglič na Ptuju potekalo občinsko tekmovanje Prvaki znanja. Svoje enciklopedično znanje so pokazali Tinkara Drstvenšek, Aljaž Poberžnik, Elias Pascal Bračko in Edin Žnidarič v ekipi Geopardi. Izmed 102 ekip so dosegli odlično 10. mesto, prejeli bronasto priznanje in se uvrstili na državno tekmovanje, ki bo februarja naslednje leto.
Iskrene čestitke.
Iris Strelec, mentorica
Naše debaterke ponovno druge
V soboto, 7. 11. 2015, je na jesensko obarvanem Krasu, na OŠ Komen, potekal letošnji drugi debatni turnir. Udeležile so se ga Tinkara Drstvenšek, Ivana Kocutar in Gabriela Brodnjak. Debatirale so na temo Prepovejmo športe, v katerih se ranijo ali ubijejo živali ter na impromptu temo Vsi mladostniki bi se morali redno ukvarjati s športom. Po vseh treh krogih so bile na prvem mestu, v finalu pa so tesno izgubile proti debaterjem iz Črnuč in osvojile 2. mesto turnirja. Tinkara Drstvenšek je prejela priznanje za 4. najboljšo govorko turnirja, Ivana Kocutar pa za 5. Na odličnem 15. mestu je bila tudi Gabriela Brodnjak. Naslednji debatni turnir bo na naši šoli, in sicer 5. 12. 2015.
Iskrene čestitke.